W drodze do Bolkowa

W drodze do Bolkowa by Polek
W drodze do Bolkowa, a photo by Polek on Flickr.

W Płoninie, zaraz za zamkiem, jest Stanica Konna, połączona oczywiście z Agroturystyką, ale nie wiedzieć czemu, nie pojawiała mi się w wyszukiwaniach, szkoda. No ale, do Bolkowa już jest stąd właściwie rzut beretem, więc sensu to by nie miało, za dużego. Trochę jednak, jak na zawołanie, okazuje się, że nie będzie jeszcze tak prosto, bo zaczyna się podejście pod nienazwaną górę, w wilgotnym terenie. Wg mapy mam tutaj Kolonię Słowików, i tu szukałem noclegu. Z bliska wygląda to na letnisko, jak już dojdę do drogi i rozpoczynam zejście mijają mnie różne obce rejestracje, ludzie jadą w odwiedziny. Czeka mnie teraz długie 4,5km drogi w dół, po asfalcie, choć mocno tu dziurawym. Widoki są jednak przepyszne. Po połowie tej odległości wychodzę z lasów i zaczynam widzieć zamek w Bolkowie, a także w Świnach. Ale droga stąd jeszcze daleka.

Skomentuj

