Średniowieczni w Bolczowie

Średniowieczni w Bolczowie by Polek
Średniowieczni w Bolczowie, a photo by Polek on Flickr.

Jestem tutaj o 12. Ruch, jak na moje standardy, spory. Dwie pary bez plecaków, dziewczyna robi mi zdjęcie przed zamkiem; w środku dwie studentki z plecakami, z Krakowa, tydzień spędzają pod namiotem kręcąc się po Rudawach. Najciekawsze spotkanie to grupa przebierańców średniowiecznych, trochę głębiej na zamku. Trójka tu śpi, pozostali mają nadejść z Janowic. Płonie ognisko, starszy jegomość chce mi sprzedać studentki za koło do Stara, co by mi się nie przykrzyło po drodze. Młodsza dziewoja szydełkuje, a jej luby ostrzy siekierkę. Do tego kot przybłęda, lecz pustki w naszych bagażach i kiełbasy nie ma.

Cóż, zostawiam średniowiecznych, mijając posiłki, które nadciągają z dołu; zostawiam dziewczyny, które w stronę kolorowych jeziorek idą i schodzę sobie przez kolejną godzinę do Janowic.

Skomentuj

