Widoki z Kozińca

Widoki z Kozińca by Polek
Widoki z Kozińca, a photo by Polek on Flickr.

To właściwe tyle zwiedzania, jest 14 gdy przechodzę, idąc dalej szlakiem, w pobliżu dworca PKP, mijam mostem Bóbr i rozpoczynam długą wędrówkę ulicą Wiejskąwzdłuż Bobru. Tuż przed drogą krajową nr 3 ulica się kończy, ale zaczyna asfalt ścieżki rowerowej. Muszę przekroczyć budowę mostu na Bobrze, na drodze do Karpacza. A dalej wciąż asfaltem, aż do podejścia na Koziniec. Mimo drogi ostro w górę mam już szczerze dosyć asfaltu i cieszę się że na jakiś czas mam go z głowy.

Na Kozińcu (462m) znajduje się punkt widokowy, w stronę zachodnią, z Grzybka był w stronę wschodnią, co rano rodziło pewne komplikacje. Jestem tutaj o 15:15. Dalej szlak wiedzie już głównie w dół, łagodniej, aż dochodzi do wsi, gdzie wypatruję obok znaku, informację o korekcie trasy z 2004 roku. Ciekawe czy jakoś to mnie wyprowadzi na manowce, mapę mam z 2010 roku.

Skomentuj

