Nocleg z intarsją

Nocleg z intarsją by Polek
Nocleg z intarsją, a photo by Polek on Flickr.

Po obejściu niewielkiego centrum Lubania robię małe zakupy w Spar’ze i kieruje się w stronę ulicy Łużyckiej, na nocleg. Okolica niezbyt zachęcająca, jedyny atrakcyjny domek okazuje się sklepem sukni ślubnych. Numeracja jest także trochę z czapy, ale idę w dobrym kierunku. Szczęśliwe pensjonat rzeczywiście ma podstawy by tak się nazywać, dom jest cofnięty – stąd go nie widziałem, by było miejsce na parking, choć ten zdaje się zamknięty. W ostatniej chwili z boku dostrzegam bramę, już dzwoniąc komórką po pomoc. Ale za moment wykręcam numer ponownie bo przy frontowych drzwiach trudno znaleźć jakiś dzwonek. No ale wystarczyło przejść do tyłu – podpowiada mój gospodarz, jakoś jeszcze nie mam włączonego trybu nie przejmowania się wchodzeniem na prywatne posesje – choć pewnie za kilka dni on wróci. Rozmawiamy chwilę o pielgrzymach na drodze św Jakuba, bo szlak przechodzi przez Lubań. Może kiedyś – odpowiadam.
Przydziałem pokoju zajmuje się żona, część na wynajem ma oddzielne wejście, dużą kuchnię i pokoje na piętrze i parterze. Wszędzie są piękne intarsjowane podłogi, ale na tym kończy się porównanie z magnacką rezydencją. Pokoje mają łazienki w korytarzu i wg mnie są trochę zbyt drogie jak na oferowany standard. Chyba że policzymy 70zł za wynajęcie dwójki (albo całego domu) choć moje łóżko jako podwójne jest trochę za wąskie.
Nie mam już ochoty na kupione piwo, więc zamiast sobie ulżyć będę miał ciężej. Znikają dwa dżemy, paprykarz ale to go nie zbilansuje nawet. Rano budzę się o 6:30, trochę nawet za późno biorąc pod uwagę plan szybkiego dotarcia do Leśnej.

Skomentuj

