Kopalnia piasku w Lasach Nieporęckich

Kopalnia piasku w Lasach Nieporęckich by Polek
Kopalnia piasku w Lasach Nieporęckich, a photo by Polek on Flickr.

Odcinek szlaku przed Nieporętem od Wieliszewa prowadzi kawałek drogą na Augustów, właściwie jej skrajem, by za kilkaset metrów skręcić drogą do Strzelnicy Garnizonowej. Do samej strzelnicy nie dochodzę, choć trafiam na zasieki z drutu kolczastego z uroczo przekrzywioną tablicą ostrzegającą przed wkraczaniem na teren wojskowy. Dalej robi się ciekawiej, bo szlak, dość dobrze tu wyznakowany, i odnowiony, prowadzi na skraj wielkiej dziury. Dziury w piasku. Nie mam jej na mapie, więc byłem ciekaw co będzie w wielkiej przecince, która była od pewnego widoczna. Oczywiście fantazja poniosła mnie i wyobraziłem sobie że cały ten obszar będzie wypełniony wodą, no ale i tak byłem pod wrażeniem.

Do Nieporętu dotarłem, zmęczony i chyba z lekko odparzonymi stopami (jakieś podejrzane skarpety wyciągnąłem) około 20:45. Kościół w remoncie, światła akurat starczy na ostatnie zdjęcia. Autobus na Żerań FSO za 10 minut.

Jedna odpowiedź to “Kopalnia piasku w Lasach Nieporęckich”

  1. Gaga Says:

    No, no jestem pod wrażeniem. 18 km do 21 wieczorem, obtarte stopy, a na drugi dzień jeszcze bieg na 10 km… Człowiek z żelaza🙂

Skomentuj

