Bagno w Lasach Legionowskich

Bagno w Lasach Legionowskich by Polek
Bagno w Lasach Legionowskich, a photo by Polek on Flickr.

W sumie nie powinienem być zaskoczony bo przy głębszym, czy może spokojniejszym spojrzeniu na mapę widać dobrze że szlak przekracza teren podmokły, tyle że oczywiście aż tak dokładnie nie patrzyłem, na mapę przynajmniej. Zresztą nie było później jak, bo jak tylko zaczął się las zaczęła się walka do upadłego z komarami, które przy najdrobniejszym zatrzymaniu, a później nawet już nie, obsiadywały moje gołe przedramiona. Nawet pozostawienie kilku komarzych trupów na widoku nie robiło na nich wrażenia. Pozostawało walić mapą, zgarniać dłonią, i po prostu – zmywać się stąd bez głębszych przemyślań. Czy niestety zdjęć.
Dwukrotnie musiałem obchodzić przeszkody wodne, raz całkiem długo. Szczęśliwie wybrałem dobry kierunek, bo teraz widzę, że w drugą stronę było by gorzej. Przy okazji, dwukrotnie miałem okazję przepłoszyć sarnowate zwierzę, nie wykluczam że to samo.

Skomentuj

