Polek na Przełęczy Dział




Polek na Przełęczy Dział

Originally uploaded by Polek

W rzeczywistości nie było tak różowo jak może sugerować moja mina. Cały dzień padało. Teoretycznie mógłbym dziś dojść do Schroniska Na Śnieżniku, dzięki deszczowi szło mi się dość szybko choć niezbyt komfortowo. Wybrałem jednak nocleg w dolinie, z prądem w pokoju; chciałem w Nowej Morawie, w Królikówce, ale właściciele zasłaniając się malowaniem i zmianą pościeli (na piątek) bardzo nie chcieli mnie przenocować. Tak więc nie polecam tego miejsca. Drugą doliną po drodze jest dolina rzeki Kamienica, gdzie znalazłem przytulny, choć trochę niegrzany jeszcze nocleg.

Skomentuj

