Biblioteka w Chacie Górzystów




Biblioteka w Chacie Górzystów

Originally uploaded by Polek

Do Chaty dotarłem trochę po 13:30, dobrze już zmoczony. Zjadłem tu potężną porcję zupy fasolowej, z różnymi typami fasoli, bardzo sycącą; oraz trochę nieświadomy że zupa będzie taka duża dobrałem także bigos. Nie wiem jak sie to wszystko zmieściło. W sumie zapłaciłem 15 zł. Noclegów na dziś już nie było, zresztą po takim moknięciu w głowie mi się marzył prysznic z ciepłą wodą i prąd, którego tutaj nie ma. Do Świeradowa stąd nie całe 2h.

Skomentuj

