Stary Konik

Nie udało mi się dotrzeć do Okuniewa w dostępnym czasie. Myślałem jeszcze, że może do Halinowa dotrę pod stację, ale mój transport pojawił się wcześniej więc zakończyłem dzisiejszy dzień na drodze krajowej numer 2.
Wg mapy było to około 15 km, wg GPS wyszło 20. W nogach czuję natomiast chyba jeszcze więcej.
Baterii w iPhone starczyło mi do obiadu, na koniec wyłączyłem jeszcze powiadomienia, i gdybym zrobił to wcześniej może starczyło by na jeszcze dłużej (jakieś 3h zapisu GPS – od 75 do 20% spadła bateria).
Po drodze w okolicach jeziorka duże zniszczenia po ostatnich burzach, kilka dorosnych drzew wciąż czeka na uprzątniecie. Odrobinę ryzyka zapewniły dwa przejścia przez wodę, po jakiś przerzuconych gałęziach, jedno z tylu jeziorka, drugie za Wiązowną, obyło się jednakże bez gwałtownych ruchów i wiązania w wodę. Oznakowanie przyzwoite w obszarze MPK, dalej na polach trochę gorzej, ale już drugi raz zgubić mi się nie udało.

Odpowiedzi: 2 to “Stary Konik”

  1. Krystal Says:

    Doskonała wygoda z tym transportem,może napiszesz coś bliżej na temat tego, ,jak to można załatwić?
    Pozdrawiam

Skomentuj

