Finał w Ustrzykach

Do Ustrzyk zszedłem tuż przed 17stą, gdzieś obok domu towarowego Halicz chyba skręciłem nie w tą stronę i doszedłem na rynek. Sił starczyło mi jeszcze na podejście do tablicy z planem miejscowości i poszukiwanie dworca PKS. Ale jakoś nie mogłem go znaleźć.
Przez środek rynku przebiega główna ulica Ustrzyk, i znajduje się przy niej nawet przystanek, ale będę pewnie musiał się całkowicie cofnąć by zrealizować swoją podróż do Sanoka.
Przy rynku usytuowany jest też stary budynek hotelu, nazwany obecnie hotelikiem, by nie budzić skojarzeń z aktualnie obowiązującym poziomem usług hotelarskich. Może i pokój wyglada przyzwoicie, ale łazienki przypominają te w schroniskach. Aby nie zabierać dochodu restauracji na pierwszym piętrze (pokoje są na drugim), nie ma tu mozliwości przygotowania posiłku, czy czajnika elektrycznego. Są za to ręczniki (właściwie jeden, którego i tak nie zobaczyłem przed wykąpaniem się) i telewizja z całkiem pokaźną ofertą kablową. Pod telewizorem stoi stary aparat z tarczą obrotową. Choćby on sprawia, że odnoszę wrażenie, że spanie w tym miejscu sięga lat siedemdziesiątych, conajmniej.
Nie miałem już siły wczoraj na jakieś wędrówki, zszedłem tylko do restauracji na duży obiad, i wróciłem przed 19stą na gorę. Pózniej właściwie nie opuszczałem już pokoju słuchając podejrzanych odgłosów na korytarzu, bo przeciwnie do moich wyobrażeń całkiem sporo osób się tu kręciło, nocowało. Hałas był do 23. Łącznie z jakimś waleniem do drzwi. Na szczęście nie moich.
Pozbieram się, zjem pasztet (w pokoju) i jajecznicę (w restauracji) i znikam stąd, może uprzednio pokręciwszy się po okolicach rynku.

Skomentuj

