Bar (czynny!) w Duszatynie




Bar (czynny!) w Duszatynie

Originally uploaded by Polek

Czynny w pewnym sensie. Wystarczy trochę dłużej posiedzieć na
ławkach obok a na rowerku przyjezdża pani z pobliskich zabudowań.
Zawstydziłem się trochę, że z mojego powodu się fatygowała,
siedziałem sobie popijając jogurt. Ale coś wspomniała, że zimno, i
jakby to wszystko odpalać tak więc w sumie lepiej, że nic. Jak
lepiej to dobrze. Podziekowałem i wróciłem do ulubionego zajęcia,
uczenia się mapy na pamięć.
Wbrew pozorom Jeziorka Duszatyńskie to pewna atrakcja nawet dziś.
Dwie samochody mnie minęły pytając o nie, a teraz przyjechał trzeci
z Piaseczna. Może nie będę sam na szlaku.

Jedna odpowiedź to “Bar (czynny!) w Duszatynie”

  1. na jogurcie Says:

    To ona bidula przyjechała na tym rowerze, żeby Cię zawiadomić cobyś nie siedział bez końca bo i tak nie otworzy? Uczciwa kobita. Przywiozła Ci chociaż w termosie trochę gorącej strawy?

Skomentuj

