Nie tym razem

Zdecydowalem sie przerwac dalsza podroz. Nie ma szansy na poprawe pogody, planowalem jeszcze wczoraj dojsc do Komanczy, bo chodzenie po poloninach przy kompletnym braku widocznosci sensu zupelnego nie ma. Ale Iwonicz-Zdroj ma sprawna komunikacje do Warszawy, ktora moze zostac wykorzystana do powrotu tutaj, w przypadku kontynuowania wyprawy, powiedzmy w pazdzierniku. Choc trudno w to uwierzyc dzis, patrzac za okno, ale zlota polska jesien moze jeszcze wrocic. Przerwanie dzis czy przerwanie w Komanczy jest prawie tym samym, tu czy tam rezygnuje sie z celu. A zostalo 6 dni marszu.
W Tour de Pologne zawodowi kolarze moga przerwac etap z powodu pogody, moge wiec i ja.

Reklamy

komentarze 2 to “Nie tym razem”

  1. Tomi Says:

    i tak sporo przeszedles, brawo
    zawsze mozna wrocic i przejsc ten kawalek jak bedzie lepsza pogoda
    dzieki za blog i fajne zdjecia
    pozdrawiam

  2. Magazynier Says:

    Dzielny z Ciebie zuch Kolego Szanowny 🙂 Może w październiku dojdziesz do Bieszczad i nam się uda tam dotrzeć, i Ciebie namierzyć. 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: