Stożek Perkuna (wulkan)

Stożek Perkuna (wulkan) by Polek
Stożek Perkuna (wulkan), a photo by Polek on Flickr.

Idąc ulicą Żeromskiego od kościoła Chrystusa Króla, gdzie podziwiałem płyty nagrobne wbudowane w mury, natrafiłem na intensywnie reklamowany mini-bar, czyli punkt z naleśnikami. Po obejściu rynku wróciłem tam, i zjadłem 3 naleśniki z serem, które właściciel upichcił mi na poczekaniu (po 2zł) jednocześnie narzekając na słabo idący biznes, przy braku turystów. I faktycznie, jakoś nie ma tu informacji turystycznej (chciałem się rozpytać) choć rynek jest uroczy i kompletnie nie zniszczony materią blokową, przedwojenny w 100%, z ratuszem po środku, w którym wciąż urzęduje miasto. Po konsultacjach w sprawie dalszej trasy najważniejsza rzecz – dla mnie – zostawiam plecak, i mam czas do 18, bo wtedy punkt się zamyka.

Pierwsze kroki kieruję w stronę Miłoszowa. Jedyny żółty znak który zobaczę akurat wskazuję skręt, co mimo wszystko potwierdzam u tubylców. Fajnie brzmi pytanie: czy tędy na wulkan. Tak tędy – odpowiadają – ale strasznie zarośnięte. Ale czy ja wyglądam na takiego co nie wejdzie – pytam, w duchu. I wchodzę.

Choć było strasznie zarośnięte.

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

